Provozovatel programu BEFIGHTER je Jakub Krofta, ID datové schránky: etric69, e-mail: info@befighter.cz, tel. 603867731, shodně pro WhatsApp, www.online.befighter.cz, provozovatelem komplexního programu BEFIGHTER, se sídlem provozovny Pospíšilova 281/18, 500 03, Hradec Králové , IČ: 05269652, IČ provozovny: 1013314743  

 

Podmínky a pravidla rezervačního systému

Náš online rezervační systém vám zjednoduší správu vašich rezervací a poskytne přehled o čerpání členství. Pro registraci a nákup členství je nutné mít uzavřenou platnou smlouvu s provozovatelem programu BEFIGHTER.

O veškerém dění na vašem účtu budete vždy informováni na registrovaný email. O některých službách vás budeme informovat také formou SMS na registrovaný mobilní telefon.

Postup registrace

  1. Uzavření smlouvy: Nejprve uzavřete smlouvu s provozovatelem programu BEFIGHTER.
  2. Základní registrace: Na email vám bude automaticky přiděleno přihlašovací jméno, heslo a odkaz na přihlášení.

Podmínky zrušení rezervace a penalizace

  • Penalizační zóna: Lekce mají penalizační zónu 90 minut před jejím začátkem, kdy je zrušení lekce penalizováno.
  • Zrušení před penalizační zónou: Pokud zrušíte rezervaci před penalizační zónou, máte nárok na náhradní vstup, který lze využít na jakoukoliv tréninkovou lekci.
  • Zrušení v penalizační zóně: Pokud zrušíte rezervaci v penalizační zóně, vstup není vrácen. Penalizační zóna je uvedena u lekce a zobrazí se po najetí myší na lekci.

Postup zrušení rezervace:

  1. Přihlaste se do rezervačního systému.
  2. Najděte lekci v kalendáři označenou "R" a klikněte na "Zrušit rezervaci".
  3. Zobrazí se oznámení na horní části stránky a odešle se vám email s informacemi o zrušení rezervace.

Rezervace náhradní lekce:

  1. Po zrušení rezervace před penalizační zónou máte nárok na náhradní vstup.
  2. Kontaktujte nás na emailu info@befighter.cz nebo na WhatsAppu 603 867 731 a požádejte o "Náhradní lekci".
  3. Náhradní vstupy lze čerpat pouze v platném (uhrazeném) období.

Podmínky náhradníka

Rezervace na plně obsazenou lekci: Pokud je lekce plně obsazena, můžete se rezervovat jako náhradník. V případě, že se místo uvolní, budete informováni a vaše rezervace bude automaticky aktivována.

  • Automatické přesunutí: Pokud se uvolní místo na aktivitě před časovým limitem 24 hodin, systém vás automaticky přesune z náhradníka do aktivního klienta a strhne náhradní vstup.
  • Oznámení po limitu: Pokud se místo uvolní po časovém limitu, systém odešle náhradníkům informační email. Přednost má ten, kdo se jako první rezervuje na uvolněné místo.


Podmínky opakovaných plateb prostřednictvím platební brány Comgate

V případě zakoupení členství ALIANCE s pravidelným čtyřtýdenním členským poplatkem v rezervačním systému provozovatele, klient zvolením platby skrze platební bránu souhlasí se strháváním opakovaných plateb prostřednictvím jeho platební karty.

Klient se zavazuje hradit členský poplatek za členství ALIANCE v předem jasně stanovené výši, která bude odpovídat zaplacené první úhradě, formou opakovaných plateb prostřednictvím jeho platební karty.

Platby se strhávají v pravidelné čtyřtýdenní frekvenci od data počátku členství uvedeném ve smlouvě po celou dobu délky trvání členství.

Po každé stržené platbě bude držiteli karty odeslán doklad s potvrzením platby. Držitel karty bude informován e-mailem o jakékoli změně ve frekvenci strhávání plateb.

Údaje o platební kartě klienta jsou uloženy u platební brány ComGate Payments, a.s., se sídlem Gočárova třída 1764/48b, Hradec Králové, 500 02, IČ:27924505, https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana.

Pro případné reklamace a dotazy k platbám využijte e-mail: platby-podpora@comgate.cz  nebo telefon: +420 228 224 267

Pokud si přeje klient udělat změnu v nastavení opakovaných plateb, může se obrátit na provozovatele prostřednictvím e-mailu: info@befighter.cz

 

Všeobecné obchodní podmínky

OBECNÁ USTANOVENÍ

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi provozovatelem Jakub Krofta, nar. 13.6.1996, ID datové schránky: etric69, e-mail: info@befighter.cz, tel. 603867731, shodně pro WhatsApp, www.online.befighter.cz, provozovatelem komplexního programu BEFIGHTER (dále jen „Provozovatel“), se sídlem provozovny Pospíšilova 281/18, 500 03, Hradec Králové , IČ: 05269652, IČ provozovny: 1013314743 dále jen „provozovna”), a osobou využívající služby (jak jsou vymezeny níže) v programu (dále jen „Klient“).
  2. Uzavřenou smlouvou a těmito podmínkami je upraveno členství klienta v programu BEFIGHTER.
  3. Požadovaná služba se skládá ze semi-privátních a skupinových tréninkových lekcí kombinující bojové sporty, silový trénink a koučink v oblasti mindsetu a výživy. Cena programu vždy představuje výhradně poskytnutí tréninkových lekcí. Všechny ostatní služby koučinku včetně suplementace základních výživových doplňků obdrží klient ZDARMA po zahájení vybraných programů. Pro úspěšné použití služby je nutné připojení ke službě WhatsApp pro účely konzultací a Gmail.cz, kde jsou sdíleny odborné materiály. (dále jen „Služby“).
  4. Provozovatel se zavazuje poskytnout klientovi měsíčně, čímž se podle této smlouvy rozumí 4 po sobě jdoucí týdny, tedy 28 dní, které jsou zároveň zúčtovacím obdobím, (dále jen „zúčtovacího období“) dvanáct tréninkových lekcí (dále jen „semi-privátní“ lekce). Lekce si klient rezervuje sám, podle aktuálního rozvrhu a obsazenosti skrze rezervační systém přístupný na internetové adrese: https://befighter.inrs.cz/rs/kalendar_vypis . Tréninková jednotka kombinuje bojové sporty a kondiční trénink v délce trvání 60 minut. Harmonogram tréninků je stanovený na 3 tréninky týdně. Provozovatel dále poskytne klientovi pod dobu trvání členství přístup do online kurzů BEFIGHTER a provede klientu analýzu tělesného složení na bioimpedančním analyzátoru.
  5. Provozovatel se zavazuje zajistit klientu místo ve sjednaném tréninkovém programu, osobní analýze a online kurzu podle tohoto popisu. Provozovatel je oprávněn seznam služeb průběžně upravovat, poskytne je však nejméně ve sjednaném rozsahu. V případě zrušení lekce v tréninkovém programu ze strany provozovatele se klientovi délka platnosti programu prodlužuje a bude poskytnut náhradní termín. Provozovatel si vyhrazuje právo prodloužit členství v programu z důvodů, které by mu znemožnily poskytovat tréninkové lekce. Klient má podle této smlouvy právo se poskytnutého plnění účastnit, v případě neúčasti na programu nemá klient právo na vrácení zaplacené ceny.
  6. Klient je povinen se při využívání služeb řídit pokyny provozovatele či jiných osob podílejících se na poskytování služeb a servisu v provozovně. Provozovatel nenese odpovědnost za jakékoli škody na zdraví či majetku, které vznikly v důsledku nedodržení postupů nebo pokynů provozovatele nebo osob, které se podílejí na poskytování služeb provozovatele. Provozovatel nemá odpovědnost za škody na zdraví nebo majetku, které si klient způsobil úmyslně, z nedbalosti či přeceněním své fyzické kondice. V případě, že klient zjistí, že jeho zdravotní stav neumožňuje pokračování tréninku nebo využívání služeb, nebo by takovéto pokračování mohlo ohrozit jeho zdravotní stav, je povinen tuto skutečnost okamžitě oznámit provozovateli či jeho zástupcům a ihned ukončit účast v tréninku a využívání služeb.

PLATBY

  1. Za poskytované služby je klient povinen provozovateli hradit členské poplatky ve výši uvedené v ceníku provozovateli pro dané zúčtovací období (dále jen „členský poplatek“). Členský poplatek se hradí předem podle zvoleného programu. Skutečnost, že klient nevyužívá služeb v programu, jej nezprošťuje povinnosti hradit členské poplatky.
  2. Zúčtovacím obdobím pro členský poplatek jsou 4. týdny (28 dní), není‐li zde uvedeno jinak. Členství ALIANCE je v závislosti na požadavku klienta buď s čtyřtýdenní, nebo s roční úhradou. Zúčtovací obdobím pro členství DISCIPLINED je 90 dní, za které se poskytuje úhrada. Členství „28 Committed“ se hradí jednorázově na období 28 dnů, členský poplatek se hradí předem v plné výši.Členství „42 Strong“ se hradí jednorázově na období 42 dnů, členský poplatek se hradí předem v plné výši.
  3. Členský poplatek za celé zúčtovací období pro členství ALIANCE a DISCIPLINED je splatný při uzavření smlouvy, na základě požadavku klienta může být členský poplatek členství ALIANCE placen v měsíčních splátkách splatných vždy nejpozději do posledního dne předcházejícího zúčtovacího období.
  4. V případě zakoupení členství ALIANCE s pravidelným čtyřtýdenním členským poplatkem v rezervačním systému provozovatele, klient zvolením platby skrze platební bránu souhlasí se strháváním opakovaných plateb prostřednictvím jeho platební karty. Klient se zavazuje hradit členský poplatek za členství ALIANCE v předem jasně stanovené výši, která bude odpovídat zaplacené první úhradě, formou opakovaných plateb prostřednictvím jeho platební karty. Platby se strhávají v pravidelné čtyřtýdenní frekvenci od data počátku členství uvedeném ve smlouvě po celou dobu délky trvání členství. Po každé stržené platbě bude držiteli karty odeslán doklad s potvrzením platby. Držitel karty bude informován e-mailem o jakékoli změně ve frekvenci strhávání plateb. Údaje o platební kartě klienta jsou uloženy u platební brány ComGate Payments, a.s., se sídlem Gočárova třída 1764/48b, Hradec Králové, 500 02, IČ:27924505 a ta s nimi nakládá s veškerou ochranou podle mezinárodního bezpečnostního standardu. Pokud si přeje klient udělat změnu v nastavení opakovaných plateb obrátí se na provozovatele prostřednictvím e-mailu: info@befighter.cz
  5. Pro účely tohoto vztahu se výrazem „splatný“ nejpozdější den zaplacení. Zaplacením ve splatnosti se rozumí připsání platby na bankovní účet provozovatele nebo provedení platby nevratně v rámci platebního systému ComGate a.s. Datum uskutečnění zdanitelného plnění členského poplatku za členství LIFESTYLE a FLEXI je poslední den v kalendářním měsíci, na nějž se členský poplatek hradí. Provozovatel poskytuje předpisy plateb podle programu členství, a to i v případě, kdy bude inkasována na základě souhlasu.
  6. Pokud klient prodlí s platbou členského poplatku nebo jeho části nebo je v prodlení s úhradou jiné důvodně nárokované platby, kterou má klient uhradit, má provozovatel právo jednostranně přerušit poskytování služeb klientovi do té doby, dokud nedojde k úhradě nedoplatku. Tím není dotčena povinnost klienta uhradit příslušné členské poplatky i za období, kdy mu bylo poskytování služeb přerušeno z důvodu neplacení.
  7. Klient má právo, aby v případě, že oznámí neúčast nejméně 90 minut před začátkem lekce nebo poskytování jednotlivého sjednaného plnění, nahradit takto ohlášené lekce ve zúčtovacím období s jinou paralelně probíhající skupinou, pokud taková skupina nebude plně obsazená. Lekce se omlouvají prostřednictvím rezervačního systému provozovatele na internetové adrese: https://befighter.inrs.cz/rs/kalendar_vypis . Při zrušení lekce v kratším intervalu než 90 minut před lekcí zaniká právo na náhradu lekce. Žádat o náhradní termín má klient právo pouze po dobu délky trvání členství v programu a je možné jen v závislosti na obsazenosti ostatních lekcí. Náhradní lekce tedy podléhají aktuální dostupnosti a kapacitě, náhrady za neúčast klienta je možné poskytovat jen v době platnosti členství.
  8. Po skončení platnosti členství v programu je platnost tréninkového programu ukončena a již nejsou možné žádné náhrady. Pokud má klient po ukončení platnosti programu lekce, které řádně omluvil, ale nezvládl je nahradit, může si obnovit členství zakoupením dalšího období, ve kterém má možnost tyto lekce nahradit, nejpozději však do 4. týdnů od datumu počátku nového členství.
  9. Porušuje‐li povinnosti klient s členstvím ALIANCE, a to tím, že je déle než 7 dní v prodlení s platbou členského poplatku za členství, nebo podle předchozího článku, má provozovatel právo jeho smlouvu s okamžitou účinností ukončit. Člen je v tom případě povinen uhradit členský poplatek za poslední měsíc členství, a dále poplatek 1500 Kč za každý měsíc v minimální délce trvání smlouvy.
  10. Provozovatel si vyhrazuje právo upravovat ceník a zejména jednostranně odpovídajícím způsobem navyšovat členské poplatky z důvodů změn v příslušných právních předpisech České republiky, zejména dojde‐li v době po uzavření smlouvy ke zvýšení sazeb DPH či jiných daní. Překročí‐li takové navýšení 10 % původního členského poplatku, má klient právo smlouvu vypovědět.
  11. Provozovatel si dále vyhrazuje právo na začátku každého kalendářního roku změnit ceny za členství podle této smlouvy.
  12. Členské poplatky lze hradit bezhotovostně, debetní nebo kreditní kartou nebo prostřednictvím platebního systému provozovatele, na bankovní účet provozovatele nebo případně jiným způsobem, který provozovatel výslovně umožní.

 

DRUHY ČLENSTVÍ

  1. Provozovatel poskytuje různé typy členství s rozdílnou časovou délkou a programem, (dále jen „Členství“) a to:
  2. Členství „28 COMMITTED“ – trvá podle písemně uzavřené smlouvy s klientem po dobu 28 dnů, kdy má klient právo využívat služby po dobu, která začíná dnem sjednaným ve smlouvě, byl‐li zaplacen členský poplatek za celou dobu členství, a končí 28. den po prvním dni členství.
  3. Členství „42 STRONG“ – trvá podle písemně uzavřené smlouvy s klientem po dobu 42 dnů, kdy má klient právo využívat služby po dobu, která začíná dnem sjednaným ve smlouvě, byl‐li zaplacen členský poplatek za celou dobu členství, a končí 42. den po prvním dni členství.
  4. Členství "90 DISCIPLINED" - trvá podle písemně uzavřené smlouvy po dobu 90 dní, kdy má klient právo využívat služby po dobu, která začíná dnem sjednaným ve smlouvě, byl‐li zaplacen členský poplatek za celou dobu členství, a končí 90. den po prvním dni členství.
  5. Členství ALIANCE - trvá podle písemně uzavřené smlouvy 12 měsíců (48 týdnů), klient má právo využívat všechny služby po dobu, která začíná dnem sjednaným ve smlouvě, byl‐li zaplacen členský poplatek za první zúčtovací období programu a nebo za celou dobu členství. Pokud klient nevypoví nebo nepřeruší členství ALIANCE po uplynutí 12 měsíců, automaticky se smlouva obnovuje, a to 1. den nového zúčtovacího období.
  6. Členství a práva z něj plynoucí se vztahují výhradně na klienta, nejsou přenosná na třetí osoby a nepřechází na další osoby.
  7. Členství vzniká uzavřením smlouvy a zaplacením členského poplatku v plné výši za sjednané období.
  8. Členství Aliance zaniká 28. den posledního 12. zúčtovacího období od prvního dne členství. Člen je oprávněn členství ukončit předčasně výpovědí bez výpovědní doby, ale skončí koncem zúčtovacího období (4. týdnů) po doručení písemné výpovědi provozovateli. Tuto výpověď je třeba provozovateli doručit nejpozději 30 dní před plánovaným ukončením jinak je počítána na další zúčtovací období. Výpověď je však platná a účinná pouze v případě, že klient provozovateli nejpozději do konce zúčtovacího období, v němž výpověď podal, uhradí členský poplatek za zúčtovací období a zároveň poplatek 1500 Kč, který je vynásobený počtem měsíců minimální délky trvání smlouvy. Výši poplatku sdělí prostřednictvím e-mailového spojení po doručení výpovědi.

 

 

PŘERUŠENÍ ČLENSTVÍ, VÝPOVĚĎ ČLENSTVÍ

  1. Pro případ nemožnosti účasti klienta na programu ze zdravotních důvodů se doporučuje uzavřít pojištění. Klient nemá právo od uzavřené smlouvy odstoupit, protože jde o smlouvu o využití volného času, které je poskytováno v určeném termínu.
  2. Provozovatel si vyhrazuje právo ukončit smlouvu s okamžitou účinností, pokud klient opakovaně nebo podstatným způsobem porušuje smlouvu, sjednané podmínky nebo opakovaně nedbá pokynů provozovatele nebo trenéra v programu, nebo si počíná nebezpečně tak, že ohrožuje zdraví své nebo jiných osob. Ukončí‐li provozovatel smlouvu podle tohoto ustanovení, má právo ponechat si již zaplacené členské poplatky do konce zúčtovacího období.
  3. Na základě písemné žádosti klienta s členstvím 28 COMMITTED, 42 STRONG, 90 DISCIPLINED, ALIANCE doložené potvrzením lékaře, že klient není schopen vykonávat sportovní aktivity déle než 7 dní, může provozovatel členství takového klienta přerušit. Opětovně potom provozovatel zapojí takového klienta do programu na základě momentální obsazenosti programu. Program je v tom případě nutné vyčerpat nejpozději v období 12 kalendářních měsíců od doručení písemné žádosti. V době přerušení členství nemá klient právo využívat žádné služby.

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  1. Provozovatel odpovídá za újmu na majetku nebo zdraví pouze v případě, že újma vznikla přímým a jednoznačným úmyslným zaviněním nebo z hrubé nedbalosti provozovatele nebo porušením povinností provozovatele. Klienti jsou oprávněni ukládat věci (vyjma vyšších částek peněz a cenností, jak je uvedeno dále) do šatních skříněk k tomu určených. Klienti zodpovídají za bezpečné uzamknutí své šatní skřínky, klíč si ponechávají u sebe. Klienti nesmí ponechávat své osobní věci mimo šatní skříňky určené k ukládaní věcí a uzamčené. Pokud by nebyla skřínka řádně uzamčena, neodpovídá provozovatel za škodu na věcech v ní odložených. Větší částky peněz nad 5.000,- Kč a cennosti není dovoleno do provozovny vnášet, provozovatel za ně podle těchto podmínek nepřejímá odpovědnost. Za cennosti se považují jakékoli věci v ceně vyšší než 5.000,- Kč. Klienti nejsou oprávněni vnášet do provozovny a ukládat do skříněk mobilní počítače a jiná technická zařízení.
  2. Klient odpovídá provozovateli za škodu nebo újmu, kterou způsobí provozovateli nebo třetím osobám úmyslně nebo z hrubé nedbalosti, případně porušením svých zákonných či smluvních povinností vyplývajících ze smlouvy nebo VOP.
  3. Provozovatel bude poskytovat informace klientu prostřednictvím jím označených kontaktů. Klient je povinen oznámit změnu kontaktů, pokud k nim dojde na jeho straně. Provozovatel včas oznámí změnu kontaktních údajů nebo systémů na své straně. Jinak platí, že doručením na poslední označenou adresu je splněna povinnost poskytnout informaci a učinit úkony podle této smlouvy. V případě jakýchkoli pochybností se má za to, že písemnost zaslaná doporučeně byla doručena 5 dne po odeslání, pokud byla odeslána řádně na adresu uvedenou klientem. Provozovatel je oprávněn kdykoli jednostranně změnit tyto VOP. V takovém případě je povinností provozovatele zveřejnit oznámení o změnách VOP včetně navrhovaného nového znění na svých internetových stránkách a v provozovně alespoň 30 dní před plánovaným dnem účinnosti změny a oznámit jí všem klientům elektronicky na jejich uvedenou elektronickou adresu. V případě, že klient se změnou VOP nesouhlasí, je povinen tuto skutečnost oznámit provozovateli před plánovaným dnem účinnosti změny, v takovém případě má zároveň právo vypovědět smlouvu, v opačném případě platí, že pokud byla dodržena pravidla pro oznámení změny, klient se změnou souhlasí. 
  4. Aktuální znění VOP je trvale k dispozici na internetových stránkách provozovatele, v prostorách provozovny a na vyžádání u provozovatele.
  5. Jakákoli případná neplatnost nebo neúčinnost kteréhokoli ustanovení těchto VOP nemá vliv na platnost a účinnost ostatních ustanovení.
  6. Ve věcech výslovně neupravených těmito VOP se vzájemná práva a povinnosti smluvních stran řídí právem České republiky. Smluvní strany se dohodly, že na úpravu právních vztahů založených touto smlouvou se nepoužijí ustanovení z.č. 89/2012 Sb. občanský zákoník: a to tak, že strany přebírají na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1764 až §1766 obč. zák., vzdávají se nároku na náhrady z neúměrného zkrácení ve smyslu § 1793 až § 1795 obč. zák.
  7. Orgánem příslušným k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů vyplývajících ze smlouvy je Česká obchodní inspekce.
  8. Tyto VOP jsou platné a účinné ke dni 1. září 2023.

 

Cookies Aby rezervační systém fungoval tak, jak má (souhlas s cookies)